Emlak ilanı ekle, emlak ilanı ver

Emlak ilanı ekle me çok fakat çok ehemmiyetli,kaliteli ve tesirli hazırlanmış reklam metinleri satış performansınızı pozitif etkiler. Kalitesiz olanları da bir kadar negatif etkiler. Google’da emlak,araç yada diğer ürünlerde arama ve araştırma yapan potansiyel müşterilerin duyurularınızı ziyaret etmelerinin başlıca  nedeni duyuru muhtevasıdır. Duyuru muhtevanız amaçladığınız satış performansını yakalamanızda en ehemmiyetli bir rolü oynar.
Siz duyuru metninizi yazarken, hedef kitlenizin ihtiyacına yönelik kelimeler kullanarak,  potansiyel müşterileri duyurunuza çekmeyi amaçlamak başlıca önceliğiniz olmalı. Binlerce emlak ilanı eklenmiş sitelerin duyuruları arasından alıcıların dikkatini çekip, geri dönüşüm sağlamak kolay gibi görünse de oldukça zahmetli bir iştir.
Potansiyel emlak müşterileri, görsellerle beraber muhteva yazılarını hayalinde canlandırdığını düşünürsek emlak reklamcılığı bu manada çok ehemmiyetli bir yer ediniyor.
Satmak veya kiraya vermek istediğiniz bir emlak ilanı ancak tesirli yazılırsa insanların alakasını çekebilir. Tesirli emlak reklamları yazarken düzgün gayrimenkul dilini kullanabilmek ve alaka oluşturmak, izahları anlaşılır yazmak için nasıl bir yol izlemeniz ihtiyaç duyulan bilmeniz gerekiyor. İşte kimi ipuçları.

  • Satılık/Kiralık emlak portföyünüz ile ilgili kuvvetli bir açılış paragrafı yazın. Sözgelişi, “mükemmel deniz manzaralı”, ”doğanın içindeki huzur”.

  • Gayrimenkulün en iyi özelliklerini anlatın. Banyo ve yatak odası sayısı, peyzaj özellikleri, en iyi görüntüleri, manzarası, geniş salon veyahut yüzme havuzu gibi diğer çekici ekstralar ilave edin.
  • Gayrimenkulün temel özelliklerini listeleyin:
Yatak odası sayısı, Banyo sayısı, Manzara, Gömme dolaplar, Havuz, Yeni mutfak, Garaj, Konum / Semt

  • Müşterinin dikkatini çekmek ve talebi artıracak izah edici kelimeler kullanın.
Çekici, Büyüleyici, Mükemmel, Klasik, Hoş, Nefis, Mükemmel, Lüks, Muhteşem, Benzersiz, Eşsiz, Potansiyel müşterileri doğru reklama yönlendirin. Mesela, Okul çağındaki çocuklu aileler için ”Okula Yakın” veya sıhhat çalışanları için ”Sağlık kurumu Arkası” gibi duyuru yazılarınızı yönlendirebilirsiniz.
  • Evin ücreti konusunda bilgiyi verin. Ücretsiz bir reklam müşteride çok pahalı bir algı yaratabilir. Daha açık dile getirecek olursak tuzak bir reklam kampanyası algısı oluşturur.
  • Çok sayıda kısaltmalar kullanmaktan kaçının. Reklam metniniz müşterinizin kafasını karıştırmamalı. Anlaşılması  zor bir reklam metni potansiyel müşterilerinizi kızdırabilir ve bir sonra ki listelemede rakip arama neticelerine yönlendirebilir.
  • Aklınızda müşterilerinizin kim olduğuna konusunda bir ihtimal var olsa da, belirli bir kitleye reklamınızı katiyen odaklamayın. Her bütçeden nitelikli potansiyele sahip müşterilerinizi düşünün.
  • Reklam süresince pozitif kelimeler kullanın. ”Daha önceki”, “Küçük”, “Giderli” başlayan başlık yazarsanız alıcılar için negatif bir vaziyet oluşturursunuz. ”Sevimli”, ”Rahat”, ”Manzaralı” başlıkları ile başlayan emlak reklamları potansiyel alıcılarda merak uyandıracaktır.
  • Emlak reklamını, arama motorunda bir yazı ile bitirin. “Acil İhtiyaçtan Satılık Daire” veyahut “Kelepir Dükkan” yazıları ayrıntılı arama neticelerinde alıcılar için dikkat çekecektir.
  • İletişim bilgileri ilave etmeyi unutmayın. Potansiyel müşterilerinizin sizinle kolay temasa geçebilmelerini sağlayın. Sizinle alakalı tüm iletişim bilgilerini (iş numarası, cep numarası, e-posta adresi) dahil edin.
  • Hemen iletişime geçmelerini teşvik eden bir kapanış izahı yazın. “Hanemizin tüm özelliğini görmeniz için bize bir buluşma verin”.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Satılık Araç ilanı şablonu nasıl olmalı.?

İnternette En Başarılı ilan nasıl verilir

Rüyada ikinci el araba almak :)

Hangi araba bana uygun

ilan ver araba sat, para kazan

Alanya Ticaret Rehberi

Satılık telefon ilanı hem de ücretsiz

Emlak ilanı için ilan sitelerinin fiyatları ne kadardır.?

Diğer daire satanlardan neyiniz eksik

Sahibinden Ücretsiz ilan vermek