Evcil Hayvan ilanı vermek

Şayet sizde diyor ve istiyorsanız bir evcil hayvan ve Düşünüyorsanız şu şekilde ve soruyorsanız bize veya kendinize, Evet evcil hayvan almaya karar verdim, sanırım şu anki psikolojik çöküntüme ilaç olacak tek şey bu olmalı her hayvanı her canlıyı severim ancak bir kaç problem var 
ilk olarak hangi hayvanı almak istediğimden emin değilim fakat kriterler şunlar: 

-talebeyim apartmanda yaşıyorum natürel olarak bakımı kolay olmalı hanesi cok fazla kirletmemeli cok giderli olmamalı ve seyasat esnasında zorluk cıkarmamalı. 
-sevimli olmalı başka bir deyişle onu elime alıp oynayabilmeyliyim ki boylece sinirimi stresimi atabileyim. 
-apartman yaşantısına uyumlu olmalı cok fazla ses yapmamalı. 

aslında ben köpekleri cok seviyorum ve köpek almak istiyorum fakat dediğim gibi talebeyim ve apartmanda ikamet ediyorum. köpeğin pisliği gürültüsü ve bakımı bana parasal içsel aşırı kaçar... 

yazları haneme dönerken yanımda tasıyabileceğim bir hayvan olmalı otobüs yolculugunda problem cıkarmayacak.... böyle bir hayvan dünyada mevcut mu bilmioyorum fakat :) dediğim gibi 

varsa sizin teklifleriniz alabilirim...kedi ve köpek önermeyin malesef bunların bakımı bana aşırı gelir...
veya
Apartman dairesinde bakabileceğim, yaz-kış bana arkadaşlık edecek, tatile gidecek olduğumda gerekirse yanımda götürebileceğim bir evcil hayvan almak istiyorum. Balık, kuş, kedi besledim. Balık haneden günlerce uzak olunca mesele oluyor. Kuşta aynı şekilde. Kedi ile pek aram yok nankör çıktı. Köpek bakımı ve sesi apartman dairesi için uygun değil. Koşullarıma en çok uyan hem suskun hem de yanımda gidebilecek İguana sanırım ama o da ürkünç geliyor. Var mı başka teklifleriniz? Tavsiyeleriniz...
Diyorsanız size evcil hayvan ilanları bulunduran bir siteyi ziyaret etmenizi öneriyoruz.
Yok şayet, sizin emin bir yuva aradığınız bir hayvanınız var ise veya satmak sitediğiniz bir evcil hayvanınız var ise de siz yeniden Google da evcil hayvan ilanı vermek istiyorum diyerek arama yapmanızı öneriyoruz.










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Satılık Araç ilanı şablonu nasıl olmalı.?

İnternette En Başarılı ilan nasıl verilir

Rüyada ikinci el araba almak :)

Hangi araba bana uygun

ilan ver araba sat, para kazan

Alanya Ticaret Rehberi

Satılık telefon ilanı hem de ücretsiz

Emlak ilanı için ilan sitelerinin fiyatları ne kadardır.?

Diğer daire satanlardan neyiniz eksik

Sahibinden Ücretsiz ilan vermek